Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-06-25, 23:22   #6
melin1971(avregistrerad)
Medlem

Reg.datum: Dec 2005
Skicka ett meddelande via MSN till melin1971(avregistrerad)
Standard

jag har nu kört lite med mindion och purshe och visst är det lite srul att komma igång. men jag märkte att central är alldeles för stor för en person. sen är det stor nackdel med den. massa multitracks för industri utan att det står vad det riktigt är absolut inget plus. sen är spårläggningen för lastnig KATASTROF fick massa urspårningar för spåren är typ lagda för 3 vagnar max. fick hoppa ur och förlänga och greja. endå lyckas en del tåg köra vilse och köra samma sträcka fram och tillbaka för de inte hittar rätt spår. likaså fick jag no patch till portalen. endå var det raka rör till portalen. trodde jag först hade ställt till det när jag ändrade lite på spåren. vore bättre så fall om vi delade ut exakt vilka fabriker vem ska ha vad och vidare. en hamn tex äter ju massor med gods av alla sorter eller flygplats. för min del är jag inte glad i razerback just i detta sammanang. annars förövrit fin bana tycker jag.

sen CGD =) jag menade att jag hade telefon =) hoppas du hade bra födeledag!
melin1971(avregistrerad) besöker inte forumet just nu   Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:21.