![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Nyligen medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Tack för ett mycket utförligt svar!
Jag lär mig mer och mer vilket är kul! Fattar inte riktigt hur jag missat denna underbara värld av tågsimulatorer och att köra tåg i en virtuell värld! Har annars alltid haft ett stort intresse för fysiska modelljärnvägar i H0 och N-skala! Men tid och plats har gjort att det tyvärr får ligga i lådan. Länge har jag planerar att bygga upp en ny N-skala bana, men efter att jag köpte MSTS för skoj skull för 89 kronor på Dischshop så är jag helt fångad! Lite trist med tanke på att programmet funnits från 2001 och känns lite omodernt. Positivt är dock att det finns så mycket att ladda ner. De som gjort alla dessa underbara rutter, lok och vagnar har gjort ett fantastiskt arbete! Verkligen bra gjort! Och sedan detta forum är ju bra för dels som källa och dels för det knyter an till all möjlig kunskap inom MSTS! Betyg till alla som utvecklat denna värld till vad den är idag: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tänkte på att du skrev att du tagit bort vissa rutter. Går det att "städa" bort alla originalrutter och tåg från själva huvudinstallationen? Vill helst städa bort allt amerikansk och bara använda mig av svenska och europeiska saker! Jo, en annan sak! Har ingen utvecklat någon svenska version av själva bakgrundsbilderna. Vet att det finns svensk översättning, men jag tror det var den danska versioner som även hade snygga danska bilder som bakgrund till menyerna? Ett tips till någon som vill utveckla detta! Tack och ha det så bra!
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|