![]() |
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
Register | Members Area | FAQ | Members List | Community-ware/Modell-shop | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Någon mer än jag som var uppe i Hagfors nu i helgen?
Väldigt trevligt tyckte jag det var! Några bilder från SS8, Sundsjön! ![]() Möjligen Loeb i sin Citroën Xsara,men antagligen är det Duval.Jag kommer inte rikgigt ihåg,men jag tror Loeb startade tidigare. Märtin i sin Peugeot 307 WRC! Tror det är Sarrazin i sin Subaru Impreza WRC. Har tyvärr inga bilder på t ex Solberg,Ekström eller på Daniel Carlsson än så länge. Var något med batterierna till kameran så den la av efter bara några minuter! Menmne,lånade en odigitalkamera av min kompis,så det är bara att vänta på att filmen framkallas! /Henke |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Medverkande creators till Svenska Tåg 2005 | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 12-01-2004 12:00 AM |
En lösning även för svenska ruttbyggen? | marcusjm | Trainz - Allmänt om Trainz | 10 | 11-29-2004 09:04 PM |
Engelska-arbete med typiskt svenska saker. | Pson | Off-topic | 3 | 12-10-2003 05:21 PM |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 02-18-2003 07:32 PM |
STW presenterar - Svenska järnvägsövergångar | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 05-22-2002 11:05 AM |