![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#29 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
Jag har genom åren förstått att du har avsevärt mycket bättre kunskaper än jag på MSTS; Det här med DEM:at landskap verkar intressant, skulle kunna tänka mig att testa - om det är en hyfsat simpel operation. Det känns ursegt att sitta och fiixa till höjdvariationer i RE, och den @@@ gör ju inte alltid som jag tänker ;-) Frågan är ju i första hand vad som krävs för att få till ett sådant landskap - förutom att ladda hem terrängfilerna. Programvara... Freeware/Shareware/Payware? Enkel eller komplicerad procedur? Ytrymmeskrävande? Ställer krav på datorkapacitét? Som du ser Mazz, så finns det en hop med frågetecken som behöver rätas ut, kanske du kan ge en knuff i rätt riktning?
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|