|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
Bild på hyttplan Dm3
Kommentar |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
|
Ser helbra ut, Lokförarn!
Lycka till med projektet och hoppas att det går bra!
|
|
|
#3 |
|
Medlem
|
Det går sakta framåt men jag skulle behöva
hjälp från någon som vet vad som är vad på förarplatsen. (Drifttillståndspanel) Kontrollampor mätare mm Ev. foto Men version 1 blir kanske inte så bra men ja ja det blir OK men V2.0 blir bättre jag brukar alltid göra version 1 som beta = v1 V2 = 1.0. TW |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
|
Grunden klar nu kan jag börja bygga
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Det är "hytter" till bussen, lastbilen, bilfärjan, färjan och fraktfartyget jag gärna skulle vilja ha (se bilderna nedan!).
Färjorna/båtarna finns på: www.train-sim.com Bussarna/lastbilarna finns här: http://217.197.57.186/forum/showthre...light=bussrutt
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2005-11-01 klockan 19:30. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
|
Bussen ser ut att vara en Scania. ?!
Vart kan jag hitta bilder på förarplatsen i en sån? Jag läser väl inte allt mins inte men gör inte du en linje för det. (buss lastbil mm?) Kommer du att lägga upp den på downloads ?? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
|
Bild 1 DM3 Förarplats
Bild 2 Dm3 Väster Bild 3 DM3 Höger TW Senast redigerad av Lokförarn den 2006-02-04 klockan 22:35. |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|