|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidigare Arvid Nilsson
|
Jasså?!
Vilket grafikkort har du på datorn? Om du har bra vet jag tyvärr inte vad det kan vara
__________________
Arvid Nilsson |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Landskrona,Skåne,Sweden.
Inlägg: 70
|
Citat:
Men dator är nygligen köpt.. och vad dem sa skulle detta vara en perfekt dator till spel bl a... Men skulle grafik kortet ha betydelse för ljudet? Jag har ju inga problem med mina andra rutter när jag sitter inne i en cab och kör.. bara den här t-banan... Men ett problem till som jag glömde och fråga om är att destionationskyltarna fungerar inte.. där är ingen som kliver på tågen... Säger bara att man inte kan kliva på.. står även så på skyltarna... |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Stockholm, Sweden
Inlägg: 31
|
Fråga 1: vad är "sp4" (det stod "sk4" förut, förlåt)
(jag har svarat åt mig själv på resten av frågorna) Senast redigerad av patrik629 den 2005-10-30 klockan 19:46. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 226
|
Såg att rutten finns på DLS. Är det hela kompletta rutten eller behöver man mer saker som inte finns på DLS?
/Blappe |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
Ort: , Lund , Sweden.
Inlägg: 159
|
Citat:
__________________
M V H Johan
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nyligen medlem
Reg.datum: Dec 2003
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 8
|
kan inte ladda hem dessa!!
- kuid2_192081_1_3.cdp - kuid2_192081_12_1.cdp - kuid2_121826_51002_1.cdp Har reggat mig osv men det funkar inte:-(((( Är dem stora? kan någon skicka dem till mig!! |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Tidigare Arvid Nilsson
|
Citat:
__________________
Arvid Nilsson |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nyligen medlem
Reg.datum: Dec 2003
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 8
|
Funkar inte:-( hittar inte filen?!
Och mitt internet stängs ner idag:-( alltid i sista minuten..... ingen som kan dela med sig eller liknande! |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|