Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-10-10, 16:22   #1
Arre
Tidigare Arvid Nilsson
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Jönköping, Sweden
Inlägg: 1 349
Skicka ett meddelande via MSN till Arre
Standard

Jasså?!
Vilket grafikkort har du på datorn?
Om du har bra vet jag tyvärr inte vad det kan vara
__________________
Arvid Nilsson
Arre besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2005-10-10, 16:26   #2
andre_bergkvist
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Landskrona,Skåne,Sweden.
Inlägg: 70
Question

Citat:
Ursprungligen postat av arvid_nilsson
Jasså?!
Vilket grafikkort har du på datorn?
Om du har bra vet jag tyvärr inte vad det kan vara
Jag vet inte riktigt vad det är för ett grafikort..
Men dator är nygligen köpt.. och vad dem sa skulle detta vara en perfekt dator till spel bl a... Men skulle grafik kortet ha betydelse för ljudet?
Jag har ju inga problem med mina andra rutter när jag sitter inne i en cab och kör.. bara den här t-banan...

Men ett problem till som jag glömde och fråga om är att destionationskyltarna fungerar inte.. där är ingen som kliver på tågen... Säger bara att man inte kan kliva på.. står även så på skyltarna...
andre_bergkvist besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2005-10-30, 16:30   #3
patrik629
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Stockholm, Sweden
Inlägg: 31
Question

Fråga 1: vad är "sp4" (det stod "sk4" förut, förlåt)

(jag har svarat åt mig själv på resten av frågorna)

Senast redigerad av patrik629 den 2005-10-30 klockan 19:46.
patrik629 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2005-10-30, 16:57   #4
Blappe
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 226
Standard

Såg att rutten finns på DLS. Är det hela kompletta rutten eller behöver man mer saker som inte finns på DLS?

/Blappe
Blappe besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2005-10-30, 17:02   #5
JohanV
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2004
Ort: , Lund , Sweden.
Inlägg: 159
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blappe
Såg att rutten finns på DLS. Är det hela kompletta rutten eller behöver man mer saker som inte finns på DLS?

/Blappe
Det är hela rutten.
__________________
M V H Johan
JohanV besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2005-11-01, 13:28   #6
pesa006
Nyligen medlem
 
Reg.datum: Dec 2003
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 8
Standard

kan inte ladda hem dessa!!
- kuid2_192081_1_3.cdp
- kuid2_192081_12_1.cdp
- kuid2_121826_51002_1.cdp

Har reggat mig osv men det funkar inte:-((((

Är dem stora? kan någon skicka dem till mig!!
pesa006 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2005-11-01, 16:32   #7
Arre
Tidigare Arvid Nilsson
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Jönköping, Sweden
Inlägg: 1 349
Skicka ett meddelande via MSN till Arre
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pesa006
kan inte ladda hem dessa!!
- kuid2_192081_1_3.cdp
- kuid2_192081_12_1.cdp
- kuid2_121826_51002_1.cdp

Har reggat mig osv men det funkar inte:-((((

Är dem stora? kan någon skicka dem till mig!!
Testa att ta "download page" och sedan "download via ftp link" så ska det nog fungera
__________________
Arvid Nilsson
Arre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2005-11-02, 10:06   #8
pesa006
Nyligen medlem
 
Reg.datum: Dec 2003
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 8
Standard

Funkar inte:-( hittar inte filen?!
Och mitt internet stängs ner idag:-( alltid i sista minuten.....


ingen som kan dela med sig eller liknande!
pesa006 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:05.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009