![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#30 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Huddinge, Sweden.
Inlägg: 6 376
|
![]() Citat:
Har du verkligen gjort som jag skrev på andra sidan. Jag provade med din mall och det gick bra. Den håller 512x512x24, men det fungerar också. Gjorde om din Bmp till Tga. Döpte den till x12_ext-x14_ext. Kopierade ett annat textdokument och döpte den likadant, men med texture på slutet. x12_ext-x14_ext.texture. Öppnade detta textdokument och skrev in x12_ext-x14_ext.tga efter där det står Primary. Så här ser det ut efter det att jag har skrivit där. Primary=x12_ext-x14_ext.tga Tile=st Den här raden med tile=st vet jag inte vad det står för, men den fanns i alla fall med i det textdokument som jag kopierade. Sen tog jag bort den stora TEXTURE-fil som hette x12_ext-x14_ext.texture storleken på denna var 5462kb. För att den inte ska krocka med den nya textdokumentet. Borde vara samma storlek på din, men den kanske heter något annat för dig. Beror nog på vilken kuid du har öppnat. Om det är för X10, X12 eller X14. Den som jag har använt är X12:an. Bengan. |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|