![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Guest
Inlägg: n/a
|
![]()
Själv är jag mycket nöjd med banan, förutom 2 saker:
Brogrenen där staketen överlappar spåren, samt att utdragsspåret från vagnhallen i AGA borde varit lite längre, det går att växla in ett 3-vagnståg där, men det är inte mycket spelrum mellan växeln och stoppbocken... Hoppas att Sigmas A30 är lite kortare än Pohlemanns vagnar, så att det blir mera spelrum vid rangering av 3-vagnståg. (Fast jag har för mig att man aldrig rangerar 3-vagnståg från linjen in i Hallen, men jag kan ha fel). Annars är det en fröjd att köra banan, och det tror jag de flesta håller med om... |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
En resa i södra Sverige med Linx [Bildgalleri] | Pson | Off-topic | 9 | 2004-11-01 20:38 |
Lidingöbanan (v0,6) (56K varning) | WWPD | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-08-13 21:40 |
Lidingöbanan - tåg från 30 talet? | Pson | Off-topic | 32 | 2002-09-26 13:25 |