|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#14 |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
Tack för tipset Patrik!
Skall kolla performance nästa gång jag kör och stänga av internet. Är fortfarande lite dålig på den här typen av filhantering. Kanske var det också ett annat program som jobbade i bakgrunden. Pojkens spel ställer till det med massa onödiga autostarter som jag måste ta bort var gång jag skall ha datorn och som verkar störa gmax speciellt.Hoppas tufftuff inte blir alltför arg för dennna typ av konversation i hans tråd.[:I] Kalle KAH |
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Frågor på min rutt jag bygger | Erik.H | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 12 | 2006-10-19 22:01 |
| En lösning även för svenska ruttbyggen? | marcusjm | Trainz - Allmänt om Trainz | 10 | 2004-11-29 22:04 |
| Om du bygger Malmbanan | Rojje | Allmänt om tågsimulatorer | 1 | 2003-08-18 21:29 |
| Hur bygger man ... | ante | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-12-06 23:42 |
| Minitutorial - Vi bygger en växel | Fredrik | Landskapsdesign - Trainz | 0 | 2002-09-19 11:15 |