![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Som sagts innan går det inte att använda Paint Shed utan du måste använda ett bildbehandlingprogram (Paint Shop Pro, Photoshop eller liknande)
Sedan får du leta upp följande mapp C:\Program\Auran\TRS2004\World\Dispatcher\Download s\kuid 30387 43\regina-dmb_body och C:\Program\Auran\TRS2004\World\Dispatcher\Download s\kuid 30387 42\regina-dma_body Där finns alla texturfiler (förutsatt att du installerat Trainz på C ![]() När du målat om tåget är det dags att skapa en ny config så att du kan ha flera olika Regina på spåret samtidigt men det kan vi ta längre fram. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Får ruttägare göra som dom vill? | alaska | Virtuella Tågbolag | 6 | 2004-04-15 16:00 |
Någon som vill ta över??? | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-03-09 20:30 |
Någon som vill ha X31 och Regina Till MSTS? | SJAB Förare | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-08-29 13:35 |
Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!!!!!!!! | Bengan | Off-topic | 2 | 2002-05-29 16:12 |
Hur göra om man vill "share" sin egengjorda bana? | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2001-12-16 13:39 |