|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
| Register | Members Area | FAQ | Members List | Community-ware/Modell-shop | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
|
Vill passa på att gratulera Dson på hans 15-årsdag som infaller idag. Han kan numera betrakta sig själv som både byx och moppemyndig. Grattis!
![]() /Mohammad, RTS Trafik ![]() Dagens lunch består utav inlagd bäverpung med råttmos... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Medlem
|
Quote:
Nej olis, jag tänker cykla "skiten" ur cykeln först, hähä. Mvh. Daniel Odlander, UBOPGE.*15 fom. idag, 30 jan* Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Månadens bild - Aug 2005
|
Grattis Dson
![]() ![]() ![]() Hoppas att du har haft det fint idag och att Oxfilén smakade ![]() M.V.H Tobias år 2005! ![]() ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
Grattis Dson!
![]() Fått något trevligt? Och välkommen till "gubbvärlden"![ ]![]() //Basse ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
|
Grattis
![]() Nu kan du säga till frugan din: - Sära på benen kvinna, du ska brukas ![]() (Obs ironi) Med vänliga hälsnignar DJTimboy
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
|
Tobias: Det kan du ge dig på!
![]() Basse: Jodå, 1800 som ska användas till Modelljärnvägsprylar. Tack, känns skönt o blivit halvgubbe! ![]() Tim: Tjavisst, det skulle jag kunna.... Och TACK ALLA som grattat mig! Och tack även till chaffisen på denna buss, http://www.fartygsfoto.se/buss/4226.jpg , för att du flaggar åt mig! ![]() ![]() Mvh. Daniel Odlander, UBOPGE.*15 fom. idag, 30 jan* Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
|
Grattis Daniel, (även fast det inte är så lång tid kvar på söndagen)
Hoppas du har haft en trevlig födelsedag, med god mat, tårta, många presenter och allt annat som en födelsedag innehåller. MVH Bengt L. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hedersmedlem
|
Ett stort GRATTIS från mig också! ![]() ![]() Roger |
|
|