![]() |
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
Register | Members Area | FAQ | Members List | Community-ware/Modell-shop | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Länge gått och tänkt på att köpa mej en digitalkamera.. Men det har aldrig blivit av.
Men har en slant nu till en. Men frågan är vad man ska ha för någon.. Har tittat lite på både Olympus C-720 och Minolta Dimage Z1.. Någon som kan säga för och nakdelat om dom här eller har något annat tips? Vill gärna ha mycket zoom men den får gärna ej vara dyrare än 3000-4000... Edit: Ändrade rubrik //MVH John http://prymi.net "Att tala innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter" |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hjälp med val, kamera eller Modelljärnväg!? | Dson | Off-topic | 14 | 01-17-2005 04:20 PM |
Vems kamera är bäst? | Mson | Off-topic | 26 | 07-09-2004 01:21 PM |
8 bilder tagna av mig och min kamera! | DJ Clinton | Off-topic | 2 | 06-15-2004 06:51 PM |
kamera | Hawk | Off-topic | 22 | 03-20-2004 10:53 AM |
Äntligen har jag en kamera (igen) | ErikFalken | Off-topic | 3 | 05-08-2003 06:37 AM |