![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hejsan
![]() Efter mycket om och men så är stolparna samt bryggorna klara tack vare mycket hjälp från Hawk. Har även fått stöttning av Mazz och vill tacka dem djupt för det. ![]() Jag hoppas att de kan komma till användning för era rutter (ni som bygger dem). Stolparna kan förnärvarande hämtas här. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Jag vill tacka Tjalle för dessa underbart fina stolpar, som jag vet att du har lagt ner massa med tid på!
![]() Passar oxå på o tacka Hawk som skapade inspiritation och grundförutsättningarna för att dessa stolpar nu har blivit verklighet! Min insats i detta har varit minimal, har mest varit glada tillrop och betatestningsövningar. Tack, Tjalle och Hawk! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Har testat dessa då jag hittade de på din hemsida. Ser snyggt ut när man har placerat ut dom[ ![]() All heder åt dej och de andra som varit med vid tillkomsten av dessa. MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
Hej!
Ett stort tack till alla delaktiga i skapandet av dessa superstolpar och kontaktledningsbryggor[ ![]() En (dum[?]) fråga... Är det möjligt att byta ut befintliga kontaktledningsstolpar i tex kmj v 3.1 mot dessa utan att behöva sätta ut en och en[?] I så fall hur gör man[?] Tacksam för svar[8)] Kenneth "Knubbsälen" Andersson Växjö |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Hej Visst går de......., men inte officiellt. ![]() Anledningen är att filnamnen måste ändras i alla worldfiler. Jag håller på att byta alla stolpar i KMJ 3.1 Så det kommer en uppdatering om ett tag. Det är rätt mycket pill med bryggorna som får monteras för hand, så att ovalerna skall stämma med ledningarna. ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
Hej!
Tack för det eminenta svaret Hawk[8D] Ser fram emot denna uppdatering till i en i och för sig redan klassisk MSTS rutt[ ![]() Mvh Kenneth "Knubbsälen" Andersson Växjö |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Linjestolpar o. bryggor | bamse | 3D-design - Trainz | 9 | 2004-09-26 22:04 |
Nya Svenska STOLPAR på G | Hawk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 13 | 2004-08-09 15:42 |
Stolpar var ett het ämne | prymikom | Off-topic | 2 | 2004-06-17 20:48 |