![]() |
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
Register | Members Area | FAQ | Members List | Community-ware/Modell-shop | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
En av våra gamla trotjänare i Linköping. Undrar vad det var för nummer på den? Jag tror att vi har cirka 30 bussar av denna typ och borde vara inventarienummer 5401-5428. En gissning är att dom första säljs.
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ja men vad bra, det nya sättet att spara pengar!
![]() Bara att instalera ATC, gör som på bilprovningen med rullar så är det bara att gasa *wroom wroom* ![]() ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Kanske vore nått att tänka på om dom skulle ha vagnbrist nångång!????
Fast det vore nog inge trevilgt att åka på det viset t.ex. Stockholm-Göteborg?????? ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
haha...dom såg jag också vid skandiahamnen (2st)...och sen dagen efter (i fredags alltså). Så stod jag och lasta av vid Renova sävedalen...och vad ser jag på den stora bangården. Jo...hmm kanske 13-15 bussar av samma typ..på var sin vagn, som sakta åkte förbi. Det såg ganska roligt ut
![]() Tic |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
De där häckarna är på väg bort. Skönt att bli av med lite skräp. Har aldrig kört sämre bussar. Nu finns det bara 14 Neoplan kvar i Linköping. 7 till försvinner till sommaren. Troligen till Norrköping enligt rykten. De ska ju börja med Biogas i Norrköping oxå.
|
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En Glad(ö) Buss och en Pistvakt | Kvarne | Lokaltrafik | 0 | 12-17-2003 08:08 PM |
Buss konst | bombardier (avregistrerad) | Off-topic | 29 | 11-16-2003 01:04 AM |
Insamling till SL (Swebus) Buss H25 1191 | Kvarne | Off-topic | 17 | 06-19-2003 01:34 PM |
Svensk Buss | micke321 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 11-05-2002 04:37 PM |