![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Det där var ju häftiga bilder ni satt in här. Får nog gå och köpa FS jag med när ny dator har inhandlats. [
![]() ![]() OT: Att MS inte kan göra mer än en version av MSTS när de har årliga versionen av FS är för mig en gåta... [8] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag skulle vilja veta var man kan hitta frekvensen till ADF? Den frekvensen vet jag inte var man kan hitta.... MVH Kenneth MFF SM-Guld 2005! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
I kartan borde det finnas vilken frekvens som en viss flygfyr har.
MVH Macley |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
I kartan (som i FS2002 symboliseras av en solsymbol) skall man leta efter runda röda symboler - flera cirklar i varandra - klicka på utvald sådan, varpå man får information på gällande ADF-frekvenser, samma gäller då också för VOR, ILS frekvenser för aktuell landningsbana etc. etc. Moving Steel on Land and Under Water |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Nu är det så här att det här med Altituden brakade samman igen....Så nu ger jag fasen i FS 2002. Kommer att köra med FS 2004 fast datorn inte riktigt pallar med det....Blir lite hack emellanåt, men vad gör man när inte det andra fungerar???[8] Vill så gärna flyga eftersom det är en av mina passioner...Har varit flygfrälst sedan liten grabb....Gjorde lumpen på gamla fina F10, som numera är nerlagt ![]() Nu undrar jag istället var man kan hitta ADF i FS 2004???? Gäller framförallt till Kastrup och även övreiga nordiska flygplatser... Det kanske sitter någon därute som har dessa frekvenser uppskrivna... MVH Kenneth MFF SM-Guld 2005! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Hallo flygvänner!
Det va ett tag sen man postade nått här nu. Denna gång en Bell407 o MD80 ![]() Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Blåser liv i tråden med en kanonfin JA-37:a!
![]() ![]() En egen bild, men jag orkar inte fixa till den bättre just nu, det är ju mitt i natten. Såhär kan den se ut annars... ![]() Det är en payware-modell som man hittar hos http://www.alphasim.co.uk Shop / Other Air Forces / SAAB AJ37 Viggen [ ![]() Ja just det... Den är till FS2004.[:I] |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
Ja du tjalle det lär nog dröja ett j**la långt ta innan man får se en A380 i SAS målning i IRL
![]() ![]() Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Senior Member
|
![]()
3 st bilder från LIRF
BAs 747 står inne vid gate T2 Väntar på att passagerarna har klivit om bord Då har vi lämnat gaten... Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Lite nya bilder på en flygning med Fly Nordic Oslo-???. Månen gör ett sista ryck innan soluppgången ![]() Soluppgång ![]() Över Strängnäs ![]() Touchdown var??? ![]() Framme vid gaten ![]() ![]() Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
Sthlm Arlanda = ESSA Härliga bilder annars Rojje speciellt den första [ ![]() Nicke! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Då kan väl jag också bidra med en liten bild
![]() MVH Martin |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 15:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 19:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 09:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 20:47 |