![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om du har tur så har inget hänt med din fil. Har du hotfix 823980 från Microsoft så orsakar den såna fel. Avinstallerar du den så försvinner felet. Jag har fick med den en gång då jag tog automatuppdatering från Windows Aupdate och då kom detta felet. felet uppträder i både Gmax och 3ds max.
Det är de filmerna jag menar, de jag såg var dock översatta till engelska. Undrar om inte dessa finns någonstans här på servern tom, skall kika runt... /Mats ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder från BF1942 sökes! | Nicke_123 | Off-topic | 13 | 2003-10-01 00:51 |
Lokförare Sökes! | Dson | Virtuella Tågbolag | 4 | 2003-05-10 11:43 |
Tips sökes till Consist-Program | Kvarne | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-04-21 16:24 |
Panik! Hjälp sökes akut! Stort MSTS-Problem! | Kvarne | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-04-21 14:47 |
Midtown-Madness 2 (fungerande dragspelsbus sökes) | Olaf Lindström | Off-topic | 7 | 2003-03-01 08:58 |