![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag tog kopia ur Trollhättans carspawn. Jag provade många gånger tills jag blev nöjd med avstånden mellan fordon.
SIMISA@@@@@@@@@@JINX0v1t______ 32 CarSpawnerItem( "Jp1Car01.s" 7 ) CarSpawnerItem( "lastasg.s" 15 ) CarSpawnerItem( "lastbla.s" 15 ) CarSpawnerItem( "lastdanzas.s" 15 ) CarSpawnerItem( "lastgull.s" 15 ) CarSpawnerItem( "lastschenk.s" 15 ) CarSpawnerItem( "trdbla2.s" 10 ) CarSpawnerItem( "beerlorry.s" 15 ) CarSpawnerItem( "car4.s" 7 ) CarSpawnerItem( "mcdonaldstruck.s" 15 ) CarSpawnerItem( "mercbus.s" 15 ) CarSpawnerItem( "norbertlorry.s" 15 ) CarSpawnerItem( "policevolvo.s" 7 ) CarSpawnerItem( "jp1van.s" 7 ) CarSpawnerItem( "cl94ub_blue.s" 15 ) CarSpawnerItem( "cl94ub_red.s" 15 ) CarSpawnerItem( "cl94ub_green.s" 15 ) CarSpawnerItem( "cn94ua_green_artic.s" 20 ) CarSpawnerItem( "cn94ua_blue_artic.s" 20 ) CarSpawnerItem( "cn94ua_red_artic.s" 20 ) CarSpawnerItem( "cn94ub_red.s" 15 ) CarSpawnerItem( "cn94ub_blue.s" 15 ) CarSpawnerItem( "cn94ub_green.s" 15 ) CarSpawnerItem( "car1.s" 7 ) CarSpawnerItem( "car2.s" 7 ) CarSpawnerItem( "car4.s" 7 ) CarSpawnerItem( "jp1car2.s" 7 ) CarSpawnerItem( "jp1moped.s" 2 ) CarSpawnerItem( "jp1van.s" 7 ) CarSpawnerItem( "jp1van2.s" 7 ) CarSpawnerItem( "us2pickup.s" 7 ) CarSpawnerItem( "van_1.s" 7 ) ) ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|