![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#6 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det där är väl en bra början. Många gånger kan man bli lurad av modellen när den är "naken". Textur gör oerhört mycket för en modell.
Det enda jag kan anmärka på här att vagnen ser något för bred ut men det kan också vara en synvilla. När man ser modellen i Trainz brukar det oftast bli ett annat intryck! Lycka till med ditt skapande. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ritning som underlag ? (Gmax) | sjonas | Off-topic | 6 | 2006-01-07 11:29 |
Min pivot försvunnen från Gmax | LokKalle | 3D-design - Trainz | 3 | 2005-08-17 19:04 |
Gmax fråga | Arre | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2005-02-09 17:05 |
Gmax info | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-05-31 16:56 |
Lyckats fått in min V5:a i GMax!!! | Zzarr | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 17 | 2002-10-22 01:33 |