![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Hej alla.
Ruttbygget ligger nere för tillfälligt pga att man måste jobba för att få ihop det dagliga brödet. Men ingen ko på isen för det,jag återkommer snart med nya delar. Men jag satt och surfade lite idag och fann denna Byggkranen på www.train-sim.com. Jag har placerat dessa vid Centralstationen, där det pågår ett bygge av resecentrum IRL. Obs. Det kommer inte att se ut så i den färdiga versionen. Visst var den Byggkranen fin[8D] Tack för att ni vill ställa upp och bygga objekt, jag ska jaga ihop några bilder, men tyvärr har jag ingen digitalkamera, men jag återkommer Ha det gött ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Byggnader runt Göteborg C | Hengelo | 3D-design - Trainz | 27 | 2005-09-03 15:52 |
Spårvagn rutter???? | themepark | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 9 | 2004-10-29 04:05 |
Göteborg! | Angelsmind | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 1 | 2004-02-09 01:56 |
Någon som fotograferade sjösättningen av Göteborg? | Trigger | Off-topic | 5 | 2003-06-09 19:08 |
Köra Spårvagn | Cörran | Off-topic | 0 | 2003-01-26 14:02 |