![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Allt handlar om tid och prioriteringar. 90% av allt material ligger på de nya sidorna och det som återstår måste det fixas nya bilder till då man bara kan ha en bild på varje download då allt är scriptstyrt.
Just nu lägger jag min tid på andra saker som jag anser är betydligt viktigare. Om folk talar om exakt vad de vill ha så har jag hittils gett dem en fungerande länk. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bränna .bin filer? | StefanD | Off-topic | 0 | 2004-12-03 12:36 |
Mellan Gamla stan och Slussen | Pson | Lokaltrafik | 0 | 2003-09-06 17:51 |
Gamla filer | Json | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2003-06-28 10:49 |
Viktigt: Nedladdning av filer från msts.e-buzz.net | Christian | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 15 | 2003-05-08 23:42 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |