![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
- Bara trött på alla nybörjare som nästan skriker ut allt dom vill ja hjälp med. I fel forum och med 500 utropstecken och frågetecken.
Nu till saken! Jag tycker du skall besöka http://www.msts-akuten.com och följa deras guider om hur du gör teräng med mera. Sedan skall du ta och leka lite själv och försöka lära dig så gott det går! Använd sedan sök funktionen här på forumet för att hitta meddelanden angående det här med landskapsbygge. Man måste alltid testa sig fram, och pröva. Du kanske tycker det är tråkigt när du väl satt igång, annars kanske det bara blir roligare och roligare att bygga landskap i R.E. (Förkortning för Routre Editor! Se, nur har du lärt dig något nytt!) Låt dig inspireras utav KMJ och LLJ. Och, fråga om du behöver hjälp med något! Välkommen, förresten! [8D] Med vänlig hälsning Pson ![]() X 2000 - Kungen av sveriges järnvägar. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hjälpa mig att blev medlem | themepark | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-07-10 02:50 |
Nån som vill hjälpa en liten kille med en hemsida? | DJ Clinton | Virtuella Tågbolag | 8 | 2004-04-11 12:53 |
Kan ni hjälpa mig att fixa en aktivitet?! | vfp420b | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-10-01 20:17 |
Någon som kan hjälpa mig om Content Dispatcher ? | LokKalle | 3D-design - Trainz | 8 | 2003-05-27 16:27 |
Kan ejspara, i MSTS, kan någon hjälpa mig? | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-04-27 12:52 |