|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | 
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2022-01-19, 08:33 | #1 | 
| Medlem Reg.datum: Dec 2012 Ort: Helsingborg, Sweden 
				 |   

Nej jag menade Södra stambanan dvs Stockholm-Malmö, tänkte att du visste något?
		 | 
|   |   | 
|  2022-01-22, 14:28 | #2 | 
| Hedersmedlem Reg.datum: Mar 2002 Ort: Trollhättan 
				 |   

SSB= SödraStamBanan är inte släppt än. Germundal och Kevpa håller på med rutten.
		 | 
|   |   | 
|  2022-12-21, 22:02 | #3 | 
				 |  Julklappspresent! 

God Jul och Gott Nytt År! Trollhattan är nu släppt. Spåren förlängd till före Varberg och till Karlstad. Thn-Assets är också uppdaterad, så hämta bägge filerna. Rutten fungerar utmärkt med RW64-bit!    | 
|   |   | 
|  2022-12-28, 14:13 | #4 | 
| Medlem Reg.datum: Apr 2010 Ort: Amersfoort, Niederländerna 
				 |   

Tack så mycket for ruten. Jag köre med nöje i Sverige. Jag har levt 6 ar i Sverige so jag känner till området lite. som ger extra glädje. gott nytt år till dig vänliga hälsningar från Holland Ruud | 
|   |   | 
|  2022-12-28, 16:02 | #5 | 
				 |  Fel på Trollhattan... 

Hej! Jag har gjort lite ändringar på rutten och uppdaterat till dropboxen. Jag har även uppdaterat Thn-Assets. Den förra var för litet. Så hämta dem igen och installera. | 
|   |   | 
|  2023-01-13, 03:54 | #6 | 
| Medlem Reg.datum: Nov 2016 Ort: Canada 
				 |   

Hi, I don't know who is responsible for this particular route but I can't get the Malarbanan to show up when I select the route to be opened and edited in the game. The link to the route is here: https://www.dropbox.com/sh/4zhdadfdx...nav_tracking=1 | 
|   |   | 
|  2023-01-13, 11:35 | #7 | |
				 |   Citat: 
 It was my mistake that the Mälarbanan is there. I move it away. | |
|   |   | 
|  | 
| Taggar | 
| rw-rutter | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|