![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Kul idé! Jag gjorde något liknande i MSTS/OR, "Borawia". Växte från en liten simpel bana till att täcka halva det fiktiva landets järnvägsnät. Tyvärr stannade det av halvvägs in på version 2, men det var kul medan det varade.
Det skrevs dessutom en hel del bakgrundshistoria kring landet osv. Roligt sätt att låta fantasin flöda! ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Jag valde Trainz 2019 efter att jag kom tillbaka från min "lilla" paus från Trainz och jag kunde inte vara nöjdare! Av någon anledning fungerar inte dom moderna svenska signalerna i SP1 men i övrigt är det ett enormt sort kliv uppåt från Trainz 2010 som jag körde tidigare. Så jag skulle rekommendera Trainz 2019!
![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|