|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
|
Två har hämtat! Kul! Hur går det? Jag har jobbat med aktiviteten väldigt mycket för att få det bra som möjligt.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 543
|
Jag ska testa, förhoppningsvis i helgen när jag hinner. Jobbat väldigt mycket senaste veckorna.
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Jönköping
Inlägg: 267
|
Jag ska testa men hittar inte hjälploket Hectors 161. Någon som vet var man kan få tag på det?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
|
Här är loket 161 och EL15!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Jönköping
Inlägg: 267
|
Tackar! Tyvärr hjälpte inte det. När jag kommer till Halden saknas hjälploket. Det bör finnas en ommålad version av El15 men jag kunde inte hitta den i filerna du laddade upp. Jag är grymt sugen på att köra din aktivitet så jag hoppas hitta Hectors 161 någonstans. Aktiviteten funkade fint fram till Halden i alla fall.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
|
Citat:
Här är den! Den är bättre och uppdaterad av Micke321.
__________________
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2016-11-04 klockan 00:03. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Jönköping
Inlägg: 267
|
Tackar! Nu funkade det fint. En mycket bra aktivitet i fint höstlandskap som tog 4 tim och 49 min att köra.
![]()
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|