![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Ingår i TANE Deluxe-paketet om du köpt det har jag för mig
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
OK Smajlet,
du verkar intresserad av Malmbanan och det är jag med. Jag har klonat Avery-Drexel och gjort lite förarbete för att ev, få till en trolig malmbana Kiruna-Narvik. Om du är intressera så skicka ett PM med din mejl-adress så kanske vi blir två om detta äventyr!?
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Nytt på hemsidan för idag:
* Xoa7 och Xoa4-paketen uppdaterade så att manövervagnarna inte kan åka på egna äventyr enligt Bengans påpekande tidigare i denna tråd. * NSB El13, Norska varianten på Svenska Dm-loken. * SNJ Privatbanediesellok Dessutom de två sista av LAns malmbanelok: * Pa, passagerarlok för branta banor * Oa, det första elektriska malmtågsloket. De sistnämnda har genomgått storrevision och har numer Ekans fina texturer. Dessutom har motorerna fått sig en översyn så att ett Oa-lokpar med 30 tillkopplade lastade malmvagnar littera M2 rör sig precis så som de gjorde när det begav sig för hundra år sedan. Väl värt att prova tycker vi!
![]() |
#7 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har ni fört någon diskussion med Vovven47, angående uppladdning utav hans ånglok på den nya hemsidan?
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|