|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
| Visa resultat för omröstning: Vem ska vinna månadens simulatorbild november? | |||
| Granders - Tåg 8556 mot Linköping |
|
1 | 5.00% |
| Micke.L - Nattåg vid slutstation |
|
1 | 5.00% |
| ADDE - Lokbyte i Björkvik |
|
0 | 0% |
| Totte - Malmtåg väntar på avgång |
|
6 | 30.00% |
| Gp3119 - Sydgående malmtåg |
|
0 | 0% |
| TraindriverS - Tåg 602 på Dale |
|
0 | 0% |
| Rely - Dimma i Slagnäs |
|
5 | 25.00% |
| NewS - IORE i Stenbacken |
|
3 | 15.00% |
| Bönan - 50-tal på Inlandsbanan |
|
3 | 15.00% |
| Legotrainzman - Rälsbuss mot Hultsfred |
|
1 | 5.00% |
| Antal röster: 20. Du får inte rösta i den här omröstningen | |||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 723
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tidigare Traindriver94
|
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
Inlägg: 1 385
|
Hector Rail 441 och DSB MZ byter plats med varandra när ett nattåg möter ett Containertåg i Björkvik. I Bakgrunden syns IC3 som ett anslutande regionaltåg sent på kvällen.
__________________
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
|
56 vagnars malmtåg kl 7 på morgonen, väntade på klartecken.
__________________
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-11-17 klockan 11:33. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
Ort: Örtofta
Inlägg: 371
|
Malmtåg på väg söder ut och på grund av lokskada på det ena Dm3 loket.
__________________
_____________________________ Sj Gp3119 f.d VGJ:s lok nr 29 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
Ort: Norway
Inlägg: 370
|
Tog 602 ankommer Dale stasjon.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 063
|
Får väl kontra med lite trainz bland allt TS
![]() ____________ Dimman hänger i luften över Slagnäs.
__________________
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|