Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Allmänt > Allmänt om tågsimulatorer

Visa resultat för omröstning: Vem ska vinna månadens simulatorbild november?
Granders - Tåg 8556 mot Linköping 1 5.00%
Micke.L - Nattåg vid slutstation 1 5.00%
ADDE - Lokbyte i Björkvik 0 0%
Totte - Malmtåg väntar på avgång 6 30.00%
Gp3119 - Sydgående malmtåg 0 0%
TraindriverS - Tåg 602 på Dale 0 0%
Rely - Dimma i Slagnäs 5 25.00%
NewS - IORE i Stenbacken 3 15.00%
Bönan - 50-tal på Inlandsbanan 3 15.00%
Legotrainzman - Rälsbuss mot Hultsfred 1 5.00%
Antal röster: 20. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2014-11-16, 16:31   #1
granders
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 723
Standard

Y31R 1423 som tåg 8556 mot Linköping vid Hästmosshult mellan Vimmerby och Storebro.
granders besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2014-11-16, 16:45   #2
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 508
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Nattåget har äntligen letat sig fram till slutstation Ömål.

__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2014-11-16, 18:50   #3
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Inlägg: 1 385
Standard

Hector Rail 441 och DSB MZ byter plats med varandra när ett nattåg möter ett Containertåg i Björkvik. I Bakgrunden syns IC3 som ett anslutande regionaltåg sent på kvällen.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg 2014-11-16_00001.jpg (197.1 KB, 233 visningar)
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.

Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 11:31   #4
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
Standard

56 vagnars malmtåg kl 7 på morgonen, väntade på klartecken.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg 2014-11-17_00001.jpg (99.0 KB, 220 visningar)

Senast redigerad av Totte den 2014-11-17 klockan 11:33.
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 11:48   #5
gp3119
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2009
Ort: Örtofta
Inlägg: 371
Standard

Malmtåg på väg söder ut och på grund av lokskada på det ena Dm3 loket.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg Screenshot_Ruhr Sieg Line_51.37161-7.46030_06-31-59.jpg (206.2 KB, 217 visningar)
__________________
_____________________________
Sj Gp3119 f.d VGJ:s lok nr 29
gp3119 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 17:39   #6
TraindriverS
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2011
Ort: Norway
Inlägg: 370
Standard

Tog 602 ankommer Dale stasjon.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg 2014-11-17_00001.jpg (174.3 KB, 205 visningar)
TraindriverS besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 21:39   #7
rely
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 063
Standard

Får väl kontra med lite trainz bland allt TS

____________

Dimman hänger i luften över Slagnäs.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg trainz 2014-11-17 21-09-17-12.bmp.jpg (119.1 KB, 195 visningar)
__________________
rely besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:34.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009