![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Härligt, då bygger du väl ända ut till scandia hamnen så att vi kan exportera toapapper
![]()
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Nja, det hänger på objekten till stationerna. Jag vet inte hur man gör objekt. Hoppas någon hjälper mig. Ouppdaterade kartor, syns för dåligt och gamla. Väntar på kartorna.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-11-15 klockan 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
I den här veckan skulle jag bygga vidare, men det blev stopp p.g.a. http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...226#post292226 Samma sak med Bergensbanen.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-11-24 klockan 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nu kommer en stor överraskning av BETA-rutt för första gången! Hämta Trollhättan här! Tåglista medföljer! Skriv gärna vad ni tycker! Hoppas jag gjorde rätt med uppladdningen!
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-12-05 klockan 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Måste logga in för att ladda ner????? Ska det vara så? Kul annars att vi får testa rutten..
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag ändrade länken nu. Pröva! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Fungerar att ladda ner nu, men dessvärre kraschar rutten för mig och blir utkastad på skrivbordet. Provade alla scenariona. Har alla svenska objekt härifrån och från BB och alla svenska tåg. Andra rutter inkl. Jönköpingsbanan fungerar finfint..
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2014-12-05 klockan 23:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|