![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
http://www.bangardar.se/filer/ritnin...4_J2_-0057.jpg
En ritning på Borlänge bangård år 1920 ungefär. Och här tänkte jag lägga in bilden på hur det ser ut i TS2015..... Var läggs screendumparna när man tar kort med F12?
M v h /Pursche Senast redigerad av Pursche den 2014-10-22 klockan 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Spåren ligger... nu är det bara resten kvar.
![]() Linjen ligger från Borlänge - Repbäcken - Vansbro - Brintbodarne. Härifrån går Linjen sedan vidare mot Malung - Sälen. Omgivningen är bara påbörjad. Det är oändligt med skog och Vatten som skall läggas ut. Det finns delvis mellan Repbäcken till Dala Floda.
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
![]() Vid körning av tåg så finns en kamerasymbolknapp ner till höger. Vid avslutning av simmen så kommer en sida med bilder.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-10-22 klockan 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
http://pursche.se/Smalspåret_Blg.mp4
En liten länk till en kortfilm om smalspåret som en gång i tiden låg i Borlänge. Jag är långt ifrån klar men har i alla fall lagt följande spår: Borlänge - Falun - Ryggen - Dalagränsen Falun - Repbäcken - Vansbro - Brintbodarna Borlänge - Repbäcken - Insjön
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Länken gav mig 404 Not Found...
Kan betyda att du har inte datorn på ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
404 not found = Filen hittades inte. Kan länken vara felaktig tro?
Siten ligger hos one.com (precis som summeradde.se ![]() Är också nyfiken. Kan inte du lägga upp klipp på Youtube istället för att ha dem som mp4-filer på egen site?
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag ahr ett webbhotell på One.com där jag har mina filer. Allt går mycket lättare för er att se om jag också laddar upp filen dit innan jag lägger ut länken. Den finns på plats strax.
![]()
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Kunde nu se filmen... Lite trist att det blev svartvit, men du ville väl få den klassiska filmkänslan, eller?
Väldigt fint bygge iofs. Vilka spårvidd använder du med, och vilka spårvidd används i verkligheten? Jag är också nyfiken på Domnarvets placeringar av olika byggnader som du har gjort, Jag vill gärna efterlikna ditt bygge av området, då jag är så dålig att hitta på egna lösningar själv...
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|