|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
... still going strong in Trainz
![]() Härliga bilder ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
Grattis på födelsedagen Nisse. Och hoppas du blir frisk snart.
|
|
|
#3 |
|
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Grattis på din dag, Nisse.
Och som baloo406 önskar, hoppas att du frisknar och kryar på dig, så att det inte blir långvarigt.
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
Grattis på födelsedagen. Hoppas du är tillbaka på banan snart. Jag anser att det du gjort är fantastiskt.
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
Grattis på födelsedagen
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
|
Imponerade byggen - tack dessutom för dina generösa råd och anvisningar i många trådar, signaler och tunnlar etc.
Krya på dig! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
Gratulerar! Ett fantastiskt projekt det här minst sagt, stora svenska historiska banor av den här typen är du nog ensam om att ha släppt/komma att släppa. Perfekt bana att dra iväg på långtur med ett ångloksdraget träramståg på!
|
|
|
#8 |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
Grattis Nils till en aktningsvärd milstolpe!
Dessvärre har jag hela tiden missat ditt - uppenbarligen - fantastiska arbete med de härliga Dalslandsbanorna. Den mycket komplicerade terrängen vid Håverud ser du ju ut att ha lyckats enastående bra med. Kanske dags för mig att installera det Trainz-program jag köpte för ett par månader sedan och testa allt häftigt som finns till den. Om inte minst så för att förbereda mig inför lanseringen av ditt projekt. Kriga vidare med sjukdom, ålder ;-) och inte minst DJ / DVVJ!
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|