![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Nere vid 45 saknade objekt. Hittar så mycket annat intressant i dina länkar, som jag inte kan låta bli att plocka hem samtidigt.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Då är banan färdig så långt att jag känner mig nöjd med att släppa den. Gjorde klart den sista biten precis. Bara kvar att fixa readme länkar till saknade kuids osv. Men är inte långt borta nu iaf
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Ser riktigt lovande ut!
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Annars rymmer ju korna...
![]() ![]() ![]() Senast redigerad av rac_hammer den 2014-10-05 klockan 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]()
Nere i 30 saknade objekt och en länk kvar att gå igenom. Sen får jag nog ta en vända till, genom länkarna som du skickade. Det är iaf. minst ett eller två objekt som jag borde ha hittat på dom länkarna som jag redan har gått igenom. då ett flertal objekt med samma kuid för användaren försvann och som jag fortfarande har kvar missade objekt utav, så dessa borde finnas i samma länk.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Okej låter lovande
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
fick bli några lokförare till banan med
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citat:
Men nu går det segt för mig. Är nere i 29 saknade objekt och alla länkarna har jag gått igenom en gång. Blir att gå igenom länkarna en gång till, så får vi se hur mycket som saknas efter det. Det är bara en sak, som har gjort mig lite irriterad. ![]() Många utav sakerna vet jag, att jag har installerat tidigare. Dom måste helt enkelt har försvunnit vid någon ominstallation. Frågan är bara hur mycket annat som också har försvunnit och som man inte har upptäckt än.
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Försökte ta ned banan från annonsglada Mediafire. Det gick inte alls. Begrep inte vad jag skulle ladda ned. Programmet är farligt så tillvida att gamla människor kan av misstag ladda ner skadliga program.
Jag vill dessutom inte se reklam. Sånt har jag nog av hemma. Nedladdningen skall vara rak och tydlig. Lägg över banan till Dropbox så kanske även jag få titta på den. I annat fall bör du göra en rak och tydlig "mini-manual" hur man laddar ner rärr sak från Mediafire. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej och TACK FÖR BANAN! Den ser onekligen intressant ut. Tyvärr så får jag nog jobba lite med att få bort "148 errors, 2 warnings". Kanske går att fixa om jag laddar upp saknade saker från DLS. Men attans - min FCT har gått ut och det är mer än 1 Gb att ladda hem. Får fixa det.
Annars får jag nog inte fason på det hela för den ser lite ofullständig ut just nu. Får jag bara den att se normal ut igen så är det en guldgruva att hämta inspiration, tips och idéer från - i massor. Mycket detaljerat! Än en gång tack. ![]() Hälsningar Glömde att säga att jag försöker använda banan i TS12 build 61388. Har haft problem med TS12 tidigare: De streckade linjerna är ett bekant fenomen liksom att STW stolpar försvinner. Men jag kan bygga nya banor och använda STW och STL material utan problem.
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2014-11-11 klockan 06:37. Anledning: Tillagt TS12 Build 61388 |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|