![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Vilket operativsystem kör du? | |||
Windows 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 23.81% |
Windows 7 |
24 | 57.14% |
Windows Vista |
3 | 7.14% |
Windows XP |
3 | 7.14% |
Windows 2000 |
1 | 2.38% |
Äldre Windows - system |
0 | 0% |
Mac OS |
1 | 2.38% |
Annat |
0 | 0% |
Antal röster: 42. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Tänkte att det kunde vara intressant med en undersökning!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Jag har XP med Outlock Express som är det absolut bästa. I den datorn jag använder har jag dessvärre Win 7 med Windows Mail, vilket är det absolut sämsta jag varit med om sedan 1900-talet.
Var prickar jag in då? Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Använder Windows 7 på min stationära och Windows XP på min bärbara.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Självklart kör jag Mac OS X 10.8 Mountain Lion ! Vad annars?
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Windows 7 ultimate på min arbetsstation
Vista på min gamla laptop som jag brukade modellera på och XP på diverse burkar jag har stående som jag ibland använder till lagring och dylikt.
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hur funkar Vista nu för tiden? Det har väl blivit ganska rejält uppdaterat, för enligt Microsoft är Vista nu helt klart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tycker vartannat stämmer jäkligt bra. Kör win7 nu och funkar bra!
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Kör Windows 8 på min PC. Den fungerar väldigt bra! Har inte haft större problem med den och jag har nu lärt mig att navigera i gränssnittet.
Har en billig laptop från plugget med Windows 7 inuti.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Skulle ha uppdaterat den bärbara till sju men brukar vilja göra en ren installation när jag installerar ett nytt OS men är för lat för att se över den röra som håller hus på min hårddisk. Nu är det dock inte lönt eftersom maskinen ifråga är 3,5 år och har nått slutet av sin livscykel och ska bort i sommar.
![]() |
![]() |
#12 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]() Citat:
Jag har kört Vista Ultimate 64bit sedan dagen då det kom ut på marknaden i Sverige och kan säga att i början så var det minst sagt ostabilt. Men nu så har jag absolut inga problem med det. Dock så har jag som regel att installera om min dator en gång om året. Och som sagt så är visserligen Win7 en aning bättre främst eftersom att det inte kräver lika mycket som vista gör, men har man en kraftig dator och förståelse för hur vista fungerar så kan man få det att flyta på lika bra som Win 7. Kan dessutom tillägga att jag köpte Win7 och installerade men gillade det inte alls så jag gick faktiskt tillbaka till Vista. ![]()
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|