![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Låter som ett flertal är intresserad och det känns ju bra. Jag skulle verkligen se Roslagsbanan till RW och det vore ju kanon med 891mm smalspår till det samma också (finns ju en del museibanor som kan skapas då!). Som Mazz säger så skulle jag helst vilja se banan när åtminstånde Rimbo fanns kvar...
Kan förstå att att byggarna har ett helt gäng med projekt som ligger och väntar, men dom kanske kan snida ihop nått hus till RB imellan? Det förutsatt att dom själva vill förståss!? Folk som tar bilder och kanske stegar upp stationshus m.m. behövs självklart. Ska man göra det trovärdigt, så bör RB´s stationshus vara med. Som jag sa förut så hoppas jag att detta verkligen blir av och känns lite tråkigt att jag tappat lusten att bygga själv. Kanske kommer lusten tillbaka senare????
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|