![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Skapar en ny tråd här, med anledning av Relys påbörjade guide.
http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=33738 Med förhoppning att vi inte fyller ut guiden, med en massa frågor och svar, hit och dit. Så att det blir lika oöverskådligt, som i Downloads-delen. Att vi ställer eventuella frågor här och hänvisar till aktuellt inlägg. Som vi ser till höger uppe i tråden. t.ex. inlägg #1 eller #2 O.S.V. Nu över till Relys storslagna idé, om att göra en liten guide på landskapsbygge. Efter alla år, som jag har hållit på med Trainz. Så går jag fortfarande bet på det hela och blir aldrig nöjd. En av anledningarna, kan vara. Att jag ger mig på, alldeles för stora ytor och ägnar mig allt för lång tid, att leta reda på diverse objekt till den ytan jag håller på med, så att jag tröttnar. Ska prova, att bygga en liten snutt i din storlek, med förhoppning att byggglädjen infinner sig. Ett par frågor, angående inlägg 2 och dom 5 sista bilderna där. 1. Är det backdrops du har använt i bakgrunden? 2. Hur långt utanför bild, har du byggt? 3. Har du en översiktsbild, så att man får en uppfattning om avståndet. Själv har jag riktat in mig, väldigt långt bort från spåret, vid mina byggen. Säkert en anledning, till att jag också ger upp efter ett tag. Då jag tycker, att jag inte kommer någonstans med bygget och börjar på en ny kula, som slutar på samma sätt som föregående bygge.
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|