![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Då var spår, de första växlarna och signaler utplacerade!
Har endast testkört Akallagrenen p.g.a. tidsbrist så det jobbet överlåter jag till Anton93Sthlm och Tågkompaniet... ![]() Nästa steg i byggprocessen blir nog att göra iordning Kista samt Kymlinge, efter det väntar nog depåbygge. Bilder kommer förmodligen imorgon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Börjar med dem goda nyheterna: Fotade igår på stationerna Kungsträdgården, Fridhemsplan, Västra skogen och Huvudsta!
![]() Dem dåliga? Jag hann inte ladda upp bilderna igår kväll! ![]() Och kameran jag fotade är kvar hemma oss morsan! ![]() Aja, ett misstag händer så lätt! ![]() MEN det blev väldigt bra bilder! ![]() Tro mig!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Har idag satsat på att göra iordning spökstationen Kymlinge vilket jag också gjorde (inte så läskigt kanske... Får fixa läskigheten till nästa Halloween...
![]() Relativt nöjd med resultatet, men mycket arbete återstår för att få det mer trovärdigt... Bild 1 är en vy från Kymlinges plattform och bild 2 är från Hallobergssidan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Men det är inte över ännu, vi har mycket kvar att jobba på! ![]() //Anton |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Fört över bilderna på datorn och har dem i min egna extern hårddisk!!!
![]() Lan? Jag skicka bilderna till dig? En del bilder blev lite suddiga men resten är perfekt! ![]() //Anton |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Glömde att Josu skulle göra! //Anton |
|
![]() |
![]() |
![]() |