![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#34 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej allihopa!
Jag sitter med en gammal skärm som inte klarar 1024 just nu (min är på lagning). Kommer lägga upp bilder när det finns nått att visa. Lägger rälsen först, sen vägar o objekt och sist blir det signaler. Eftersom detta är en stor rutt, kommer det ta tid innan jag har nått mer än spår att visa. ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Önskelista för nästa STW skiva | marcusjm | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2004-07-23 20:16 |
Ändrade färger i Körmonitorn och Nästa Station. | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-06-26 22:40 |
Nästa grafikstandard? | Mazz | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-12-04 15:16 |