![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... kommer strax. Vissa saker var inte bra, som slutljusplacering, inga "riktiga" manluckor, ingen avtappningskoppling, hytten dåligt mappad m.m.
När jag ändå var igång gjorde jag en vagn utan bromshytt (ubh) men med öppna bromsplatformar i båda ändar. Den använder samma texturegroup som mbh och den är uppdaterad på dropbox.
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Glömde ommappningen av tankens ovansida som var "ful"-mappad. Sen har jag gjort en "Full" skugga i stället för en "Ful". Hoppas detta är den sista uppdateringen, men jag har föga hopp för när "TrainzRembrant" sätter igång brukar han vara mycket krävande mot mina modeller
![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|