|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
|
Tack för filerna!
H-signaler fungerar bra, men inte vägskydd. VF-signalen verkar inte just där H-signaler och växlar finns. Är den senaste version du hade passar till RW3? Den tyska vägskydd är borta.
__________________
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-08-07 klockan 17:04. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 819
|
Hmm, jag glömde visst själva vägsignalerna.
Lägg dom bifogade filerna i Assets\newS\sweden\RailNetwork\crossing och ersätt filerna som finns där. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
|
Hej!
Tyvärr fungerar inte VF-signalen. Det börjar bli irreterad. Hgv, vart fick du filerna ifrån? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 819
|
Filerna finns här på forumet, bara det att jag fick testa lite olika versioner innan jag fick det att fungera.
Om du vill kan jag titta på din rutt och se om jag kan hitta felet. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
|
Hej!
![]() Växelbekymmer i östra Trollhättan. Det går inte markera och ta bort, orsaken är att signalerna reagerar inte alls. Hur löser man det för att ta bort dem? Tacksam för hjälp! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
|
Problemet löst!Jag kom på att testa omplacera signalerna och plötslig funkar allt. RW är lite klurigt att kunna bygga! Det tog två dagar att lista ut. Puh! Vill helst inte kasta bort rutten och börja om från början. Enligt växlarna tog jag bort men sparade inte alls, så allt är tillbaks.
__________________
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-08-21 klockan 23:26. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tidigare mrdaddydj
|
Härligt att du fortsätter Totte! Det kommer säkert bli hur fint som helst när du är färdig
__________________
Mvh Erik.H |
|
|
|
![]() |
| Taggar |
| rw-rutter |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|