Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > 3D-design - Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-02-04, 10:50   #39
lan
Veteran
 
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
Standard 120204 Version C

Ja du rely, "vänligt ment kommer oftast för sent" men i detta fallet gäller inte det! Hela vitsen med "Public Beta testing" är att sådana som du skall komma med påpek, själv har jag aldrig sett loket och har ingen ritning, så dina synpunkter är väldigt viktiga!! När jag får synpunkter försöker jag bedöma sanningshalten i dom och om det är värt jobbet och om jag, som i ditt fall, bedömmer dom som vettiga, sakliga och möjliga utför jag dom och laddar upp en ny version. Så ge inte upp med dina kontroller!!!

Har rättat det du påpekat i den version C jag laddar upp strax.

Kolluckan över kolboxen är separat animerad från kollasten eftersom den är omöjlig att synka med kollastningen som styrs av Trainz. I containern kollucka sätter ni animation-loop-speed till 0 så förblir den stängd tills nån skriptkunnig förbarmar sig över den.
__________________


"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti
LAn
lan besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:18.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009