![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
hej
har ett problem ![]() jag lyckades ladda hem x2000 tåget och tankvagnar från banbyggarna men jag kan inte trycka ut dem så att jag kan köra dem är det någon slags uppdatering jag måste göra för att kunna köra dem???? snälla hjälp !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Detta gäller på traninz 2006
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Hallå Trainzare!! Kan ni vara snälla och svara på en ny medlems fråga! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Välkommen till Trainz . TRS 2006 duger ett bra tag till. Det du först skall göra är att öppna Forum och sedan Trainz/Allmänt. Där hittar du i femte posten "Starthjälp för nya medlemmar". I den har du mycket att hämta. Lättläst kan jag lova, bilder och på svenska.
Läs starthjälpen och återkom sedan till Forum. Det finns många som är hjälpsamma, Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]() Citat:
Men som Nils säger så kan jag rekommendera att du läser igenom Starthjälpen, där finns beskrivet hur man installerar eget material. Troligtvis så har du glömt att commita, det brukar vara lätt att göra i början.
![]() |
![]() |
#6 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om det är min ommålning av Grålle och samma sak med tankvagnarna, så måste orginalen installeras. Då boggie, enginefile m.m. inte är med i dessa cdp-filer, utan bara ommålning utav kroppen.
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
MunkenmeDunken(det var långt, det): Om du skickar ett epost till mig så har jag en förkortad svensk manual för TRS 2006. Klicka på fliken Medlemslista och leta rätt på mitt namn. Jag behöver alltså din epostadress. Det går nämligen inte att skicka privata filer via Forum.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|