![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Allt fungerar fint med animationen av Hamras bakboggi men vevstakarna har tagit sig en utflykt åt sidorna. Jag vet vad det beror på men tycks aldrig lära mig att göra det rätt från början! Men nu har jag snart ett "Helt Gott Nytt År" på mig att fixa det!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Måste säga väldigt snyggt i alla fall!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ser mycket snyggt det där, bra jobbat
![]() Ifall du vill ha lite kritik så kan jag tycka att uttnyttjandegraden på texturerna är lite låg. Främst bland skyltarna. (mycket utrymme som inte används till något osv.) Men eftersom jag vet vilken oerhörd plåga uvw-mappning är så lägger jag glatt ner fallet ![]()
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Själva loket har jag inte ens börjat med, det är Stora Vågens och det var ett tag sen han gjorde det, men en vacker dag tar jag mig väl över boggihöjd också. Så sänk nu blicken och titta på boggierna, framboggin är Duncan's boogey av skarsloey123 på 12 objekt och 6 rörliga delar och 9300 polys. Bakboggin är min Hamraboggi på 23 objekt varav 20 rörliga och 7300 polys
![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|