![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#18 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 502
|
![]()
undvik att använda boolean, då den inte är helt optimal för att bygga poygonsnålt. I nått fall har jag nyttjat boolean på att göra en geometri, men bara utnyttjat dess resultat för att lägga på ett plane, som man då snappar till de vertex man är intresserad av. När det är gjort, så tar jag bort objektet som boolean skapat. På det sättet har man örnkoll på alla polygoner man använder.
Senast redigerad av Mazz den 2011-12-21 klockan 16:36. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|