![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 852
|
![]()
Hej Nils och Mazz
Ja det är en världigt trevlig och informativ artikel med en del mycket bra bilder. Men loken (E) dom kör är ju så hypermoderna så de är för nya för mina behov desvärre. Så om du har bilder Mazz så vore jag väldigt tacksam ![]() Faluloken och Malletloken är inget problem med för dessa finns ju kvar och foton har vi redan. Det jag är på jakt efter är interiörbilder från äldre små tanklok ca 1880-1900 så jag kan se hur jag skall modellera en generell men trovärdig cab. Det är regulatorer, omkastare , ventiler, eldstad översiktsbilder mm som är av intresse. Har du bra förgbilder på Knorr probskompressorer som jag kan använda för textur så emottages det också tacksamt. MVH / BjörnL |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|