![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Tilläggas kan till mitt inlägg är att när man gör manualer är övertydlighet ett måste. Utgångspunkten måste vara att mottagaren är nollställd. Photoshop är ett utmärkt redskap för oss som håller på med simulatorer - men kan vara svårt att komma underfund med. Lenfas inlägg pekar just på detta.
Du är på god väg, Björn, att göra något riktigt bra - och värdefullt för oss. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej
Kul att ni verkar gillar den. Jag håller på med en serie i 4 delar nu som jag släpper om ett par dar. Så får vi se om det blir en lagom nivå. Jag måste testa ut verktuyget också så att inte bild och speakerröst hamnar i osynk. MVH / BL |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej
Detta är en test variant. <object id="scPlayer" width="1280" h..... Bugger det fungerade inte. MVH / BL Senast redigerad av bjornl den 2011-10-26 klockan 17:28. Anledning: det fungerade inte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej
Nu är test tutorialen klar. Den finns under rubriken "Videotutorial – att manipulera en texturbild från ett foto" i denna grupp. MVH / BjörnL |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|