![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#676 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() En annan rutt som blivit mycket snyggare i 2012 är WCML North IC1 är ute på semester ![]() Jag undrar om någon vet vad jag skall ändra i inställningarna, för att slippa suddiga mittlinjer i vägar ? Jag har nästan allt på max, men något måste justeras.
![]() |
#677 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Bilder på en sjö som jag skapade igår kväll.
![]() |
#678 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Ett mästerverk signerat Marcus och Ekan håller som bäst på att leta sig in i Railworks. Här några bilder från prestandatestning i motlut på Horseshoe Curve. En svensk arbetshäst med norsk last på en amerikansk bana...globalisering var det ja! :P
![]() |
#679 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Sablar vad läckert!
![]() |
#680 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
hej! riktigt snyggt ( bra gjort Marcus och Ekan )
![]() gubben50 ----------- John |
![]() |
![]() |
![]() |
#681 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Så det blev inget disko
![]() Bland de snyggaste grejer som rullat i RW so far! Grymt jobbat alla inblandade, så att även vi på RW sidan kan ta del av detta ![]()
![]() |
#682 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ser redigt bra ut Mawkish, har ju som bekant fler modeller som du kan sätta tänderna i vid önskemål!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#684 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#685 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
![]() Ser fram emot att se och höra resultatet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 |
Veteran
|
![]()
Hej
Ja man har verkligen längtat efter ett stort Svenskt diesellok, inget ont om z66, det har körts flitigt av mig ![]() Nu när man kommit på knepet med "Anisotropic x8", så kan man ju få ännu snyggare Screenshots... Här är några Franska lok som jag gillar, passar bra på Albula. ![]() Bilderna är kraftigt komprimerade, så originalen är 100 gånger skarpare Jag har märkt att i 2012 blir alla färger mer naturliga, inte så "grälla" i som RW2
![]() |
#687 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Såhär mitt i natten är det utmärkt att provköra nybyggda delar på Bergslagsbanan. När man har hela banan för sig själv och alla andra tåg har slutat gå
![]() ![]() Kör vänta stopp. Av någon konstig anledning.. ![]() Så ska det se ut! ![]() All green - Bergslagsby Sjöstad. ![]() "Kör 40" infart Knutpunken. ![]() Knutpunkten. ![]() Så bromsar vi lugnt och fint...
![]() |
#688 |
Veteran
|
![]()
Jag undrar varför man inte ser strålkastarljuset inifrån hytten på dina bilder?
Jag körde ett Di3 22.00 på Hagen to Siegen och det lyser fint framför loket ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2011-10-22 klockan 05:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#689 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Det kom en skotte till Tyskland, för att köra museitåg ![]() Hoppas dom fixar till ljuset på add on loken
![]() |
#690 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
@ Hawk:
Du svarar på din egen fråga i ditt nästa inlägg ![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|