![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]()
Om du fortfarande har behovet fixar jag gärna en bra engine-config åt dig. Tar mig en timma vanligtvis. Vad är STH?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Betatestresultat:
+: #Snygg utsida! #Större (och mer utzoomad bild över hytten) hytt #4 växlar i stället för 3 -: #Kantiga hörn på utsidan #Dåliga bromsar #Sämre acceleration |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men Nya bromsar och en bättre motor kommer! Vill du ha högre topp-hastighet med? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]() Citat:
![]() EDIT: GBSF hann före.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Nu kommer jag med en (liten) rapport till:
#Jag saknar dörrstängningspipet. Jag har märkt att Y6 har ett sådant ljud när man stänger dörrarna. Då är det ju bara att kopiera Y6 dörrstängningsljud in till C8/9. Säg till om du inte förstår. Ett väldigt bra tåg i det hela, jag kan inte se några fler "brister" ![]()
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nej, men om någon kan skaffa dörr-pipet från Cx så lägger jag mer än gärna in det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
En lite rolig grej såhär mitt i allt det seriösa;
http://www.youtube.com/watch?v=X2ypZ...eature=related Inte bara en grym låt av Thåström, men hytten i tåget är densamma som min C6:a. ![]() Senast redigerad av GBSF den 2011-06-18 klockan 12:56. Anledning: Stavfel, vad annars? |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|