![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej
Tack Korvtiger. Ja så går det när man kör "Monkey se - monkey do" metoden. Jag såg att du hade fler atattchment points men nöjde mig med en och tänkte att går det så går det. Jag skall redigera i Configfilerna och läggga ut en ny version. Men jag vill ju ta bort de första filerna för att undvika förvirring och nu kan jag inte redigera min ursprunliga post längre. Måste jag be forumadmin att ta bort den sedan? MVH / BjörnL |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej Igen
Här kommer en (förhoppningsvis) rättad trepack vagnar. Lastköerna skall vara åtgärdade och det var lite texturfix, mest med boggin faktiskt. Så installera alla 4 filerna över de gamla. MVH / BjörnL - Senast redigerad av svenolov den 2011-04-24 klockan 03:18. Anledning: Ny version |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Den nya versionen nedladdad och installerad, utan några utropstecken.
Nu gäller det bara, att hitta en lämplig bana att prova dom på.
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej Bengan
Skönt att höra. Ja det fattas verklign smalspårsbanor tyvärr. MVH / BjörnL |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |