|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | 
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2011-04-15, 22:03 | #1 | 
| Hedersmedlem Reg.datum: Aug 2001 Ort: Sundsvall, Sweden. 
				 |   

Loxx kan rekommenderas, härlig anläggning! Du vet att den är i köpcentrumet Alexa på 3e våningen vid Alexanderplatz?

__________________ Mvh Pirpen | 
|   |   | 
|  2011-04-16, 02:46 | #2 | 
| Hyttåksfettischist |   

Det är knappt åtta veckor kvar tills jag ska gå i skolan igen. Nu väntar en veckas ledighet och därefter sex veckor LIA (praktik)!    
				__________________ Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com   | 
|   |   | 
|  2011-04-16, 19:10 | #3 | 
| Medlem |   

Äntligen köpt egen bil  Volvo V40 2.0T Blackliner...   
				__________________ På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. | 
|   |   | 
|  2011-04-22, 10:31 | #4 | 
| Veteran Reg.datum: Jul 2008 Ort: Fagersta 
				 |   

Påsklov, ÄNTLIGEN!     
				__________________ Mvh Björn  Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora | 
|   |   | 
|  2011-04-22, 17:09 | #5 | 
| Tidigare Krille400 Reg.datum: Oct 2004 
				 |   

Att vara ledig under 6 dagar, jobba en natt och sedan vara ledig 4 dagar till är ett schema som faller mig väl i smaken.    | 
|   |   | 
|  2011-04-22, 22:23 | #6 | 
| Medlem Reg.datum: Jul 2002 Ort: Vårby, Huddinge, Sweden. 
				 |   

# 1183  Ja det är klart ett bättre schema än när jag som sjuttonåring började som kock. Jobbade tolv dagar, ledig två dagar året om + tre veckors semester och bara 2200 i månadslön. 
				__________________ Ningening (som jag som barn uppfattade ljudet av rälsskarvarna vid 30 minus eller kallare när tåget gick fort över dem) | 
|   |   | 
|  2011-04-25, 20:06 | #7 | 
| Medlem Reg.datum: Jan 2011 Ort: Eskilstuna Sweden 
				 |   

Äntligen har jag lyckats fixa Windows XP till min dator.          
				__________________ Mvh TGOJ gubben! | 
|   |   | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 | 
 |