![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#20 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
slutljusen är bestämda nu! Jag har för mig att YCo6, som jag åkt med 1956, hade mörkgrön klädsel, YBoa7 hade ju, som du påpekar bekvämare stolar, som jag hoppas var vinröda med högre ryggstöd. YBo8 hade dom stolar som senare fanns i X9 och var troligen också vinröda men med vita huvudstöd- man nickar ju till av att åka långt med tåg? XSo6 hade säkert läderfotöljer i brunt och konferensbord i mahogny? I övrigt vet jag vissa som säkert kommer med varianter på vagnarna! Just nu är fyra vagnar klara(?) att gå till beta-test och skriptning: YBo6: basvagnen YBo6 SFF: samma men med Stort FörarFönster och därmed egen hytt UBo6: släpvagnen UBFo6y: manövervagn med resgodsutrymme baktill Några bilder på dagens vedermödor: ( bild 3: känns Åssbon och Beda bekanta?)
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|