![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 728
|
![]()
Du måste lägga till ett material till alla delar av loket. Se andra delen av Blenderguiden för hur man gör det. Jag tror även att man måste UV-mappa modellen. Mitt tips om du bara vill få in den snabbt i Trainz är att du samanfogar alla meshdelar (Ctrl-J) och sedan ger de ett material. Byt till editmode, markera allt och tryck U > Unwrap. Då borde inte exportern protestera.
__________________
-k- |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|