![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag ser fram emot att slunga snö upp´i bergen på min bana,
ska man ta en T44 eller kanske ett amerikanskt monster kanske. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2005
|
![]()
Hallå. Har faktiskt funderat på hur man skulle lösa problemet med en snöslunga i Trainz efter att ha kollat på olika snöslungor på youtube.
Problemet med snön som plogas bort tänkte jag att man skapar en stor bred vit vagn som man sedan gör ett långt tåg framför plogen/slungan. På det viset behöver ju bara plogen/slungan animeras med snö som yr ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Det skulle vara den bästa idén tror jag, dock lite trist när bara ett spår blir plogat :P
första gången jag sett nått från usa som visar att dom kan tänka lite: http://www.youtube.com/watch?v=U-gFKzR4M5o
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Om intresse finnes så har jag en ritning på en ångsnöslunga från straxt före 1916.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|